PERSONAL BRANDING

 Xây dựng nhân hiệu đáng gia bạc tỷ

Chào bạn!!

Tôi không biết tại sao bạn lại có mặt trong trang Web này, có thể bạn đến từ quảng cáo, cũng có thể bạn biết để nó thông qua một người bạn nào đó, cũng có thể tôi đã gửi cho bạn.


Dù sao đi nữa thì bạn cũng đã có mặt ở đây, hãy đọc bài viết này nếu bạn mong muốn bán được nhiều hàng hơn, thương hiệu của bạn trên Facebook nổi tiếng hơn 


Nếu bạn là một trong những người dưới đây đang tìm kiếm hướng phát triển hiệu cá nhân để bán hàng mạnh mẽ trên Facebook thì hãy đọc tiếp bài viết này:

1

Bạn là một Doanh nhân truyền thống

Bạn đang Xây Dựng Doanh Nghiệp tâm huyết của mình và mong muốn có một cách thức bức phá để vượt khỏi rào cản địa lý truyền thống và thúc đẩy công việc kinh doanh hiện tại. Bạn mong muốn nhiều người biết đến bạn hơn trên facebook để bạn đưa doanh nghiệp của mình đi nhanh hơn như những doanh nhân nổi tiếng

2

Bạn là một Chuyên Gia, Giáo viên, Bác sĩ, Kỹ sư, Cử nhân ....

Bạn mong muốn Xây Dựng một sự nghiệp chỉ từ kiến thức và năng lực của mình, có thể bạn đã bắt đầu được một thời gian, hoặc cũng có thể bạn mới bắt đầu từ con số 0. Bạn Cần 1 chiến lược để phát triển thương hiệu cá nhân của mình trên facebook giúp bạn bán hàng tốt hơn

3

Bạn là một Boss bán hàng xây hệ thống đại lý

Bạn đang nỗ lực vô vọng và tốn nhiều thời gian, công sức nhưng không thể nhận định được rõ ràng khi nào ? bao nhiêu ? bao lâu thì Thương hiệu cá nhân của mình mới lớn mạnh và đâu là con đường ngắn nhất để bạn leo lên đỉnh thành công? Để giúp các đại lý trong hệ thống của mình

TẠI SAO PHẢI

XÂY DỰNG THƯƠNG HIỆU CÁ NHÂN ONLINE TRÊN FACEBOOK FANPAGE

  • Bạn đang bế tắc do yếu công nghệ nên không bán hàng tốt trên facebook
  • Bạn đăng bài viết bán hàng hay liên tục nhưng vẫn không bán hàng tốt hơn, thậm chí tương tác lên bài viết lèo tèo, phát chán nản
  • Bạn đang không biết bắt đầu từ đâu với facebook để tiếp cận nhiều người xem sản phẩm và mua hàng của bạn
  • Bạn đang chạy quảng cáo và tốn rất nhiều chi phí nhưng lợi nhuận lại không nhiều, vì trả phí chạy quảng cáo Facebook rất nhiều

Làm việc cật lực trên 10 tiếng mỗi ngày, tốn kém với chi phí quảng cáo lớn. Ta có thể bận, ta cũng có thể bỏ phí chạy quảng cáo nhưng phải có lợi nhuận lớn. Vừa bận vừa tốn kémkhông lợi nhuận cao là không thể chấp nhận được

BẠN THÂN MẾN!

Bạn mong muốn nhiều người biết đến Bạn hơn để bạn bán hàng dễ dàng hơn trên Facebook. Bạn muốn bán được nhiều hàng hơn. Có thu nhập nhiều hơn trên Facebook.

  1. 1
    Bạn muốn có nhiều người theo dõi hơn trên fanpage Facebook của mình, bài viết tương tác tốt hơn, tiếp cận đến hàng triệu khách hàng để bán hàng dễ dàng hơn.
  2. 2
    Bạn muốn livestream bán hàng có hàng nghìn người xem cùng lúc. Bạn muốn nắm bắt được cách làm thế nào để đạt được hàng 1000 mắt xem
  3. 3
    Bạn muốn nắm được chiến lược xây dựng nhân hiệu cá nhân trên fanpage facebook bài bản từng bài viết từng hình ảnh và từng video cần xây như thê nào chi tiết
  4. 4
    Bạn muốn có chiến lược phát triển livestream bài bản chi tiết và tự động giúp bạn có nhiều đơn hàng hơn và nhiều khách hàng hơn
  5. 5
    Còn nhiều điều bạn mong muốn khác nữa ....

The Feature Highlights

Feature Heading 1

Use this section to highlight the main features and/or main benefits of your product.

Second Feature Heading

This section is designed to give your visitor a quick overview of the highlights that set your product apart.

Another Feature Title

It's important that this section is easily skimmable. Leave more in-depth descriptions for later.

4th Feature Heading

You can easily duplicate this layout to add more features or remove a row to highlight fewer features.


This is a Multi-Purpose Text Section

Need to describe something in more detail? Want to tell a story to help your visitor connect with you and your brand? Want to highlight some example use cases? Looking to describe the pain point your product solves? This text section is where all this story-telling and copywriting belongs.


You can duplicate this section and use it in multiple places on your sales page, wherever you need to elaborate on something.


Note: keep your paragraphs short to avoid the "wall of text" effect and mix things up with text highlights and sub headings.

What our customers are saying:

Best part of the testimonials goes here...

Display testimonials here and make them more skimmable by adding a teaser or the best part from the testimonial as a headline. A good testimonial can make all the difference to your conversion rates.

DANA MOORE  //  Designer

The best kinds of testimonials are...

The best kinds of testimonials are ones that tell a small story and include specific details. This is much more powerful than a generic testimonial that simply say "I love this product!" or something similarly vague.

MARC JACOBS  //  Business Analyst

Here Comes Another Text Section

As mentioned before, these text sections are multi-purpose. At this point on the page, we've highlighted the main features, introduced the product and presented some social proof. Many readers will still need a lot more convincing before they are ready to buy.


A text section like this is great for describing your product in detail and telling a story about the benefits it will bring to a customer. It is also a good idea to address potential objections that are on your reader's mind (e.g. "will this really work for me?") in text sections like this.

MARC JACOBS  //  Author

In this section, introduce the author, creator, teacher or face of the brand. Help your audience connect with you on a more personal level and show them that there's a person behind it. It feels better to buy from a person than from a faceless, corporate brand.


You don't need to tell your life story. Just explain what qualifies you and why you care and add a personal detail or two.

Marc Jacobs

Join Over 3,000 Happy Customers

Best part of the testimonials goes here...

Display testimonials here and make them more skimmable by adding a teaser or the best part from the testimonial as a headline. A good testimonial can make all the difference to your conversion rates.

Julia Stone  //  Blogger

The best kinds of testimonials are...

You almost can't have too many testimonials. However, no one wants to read through one endless list of them. That's why it's a good idea to spread testimonials through multiple sections on the page. That way, your copy and the social proof from testimonials take turns in convincing your reader.

Peter Dawson  //  It Consultant

The Best Time to Start Getting {Benefit} is Now!

This is your main product purchase section on the page. Here is where you add your strongest call to action. Remind your reader of the main benefit that your produt will bring to their lives and tell them in no uncertain terms to click that button and get started.

Secure Checkout

100%
MONEY BACK GUARANTEE

100% Satisfaction Guarantee

You are fully protected by our 100% Satisfaction-Guarantee. If you don't get [a specific benefit that your product promises] by [a specific span of time in which you guarantee your product to yield results], just let us know and we'll send you a prompt refund.

Marc Jacobs

Frequently Asked Questions

Write the question here.

Write the answer to the question here. This way, your visitors can easily pick the questions that matter to them, without being distracted by loads of text from the FAQ.

What if I'm not good at copywriting?

The text in this landing page gives you a lot of help in creating good copy. And don't worry about it too much. The only way to get better at copywriting is to write more copy. So, get writing.

How can I get this landing page template?

It comes with the Thrive Architect plugin for WordPress. You can get it here.

Will this landing page work for me?

Only if you like awesome landing pages that are rapidly customizable to your needs.

What if my product isn't a digital product?

Does your product have a target audience? Does it have benefits? Then you can and should explain those benefits to your target audience on a page like this.

What are the right questions to add here?

Your customers will let you know. The best way to find the "right" questions to answer in your FAQ is to pay attention to questions your visitors and customers send you. Your support system or helpdesk will be a rich source of insights about what questions need answering.

© 2025,